Returer och återbetalningar
Återbetalning
För de flesta produkter, i det osannolika fallet att din vara är defekt, kan du returnera den till oss för återbetalning eller byte inom 30 dagar efter att du mottagit den.
För att vara berättigad till retur måste varan vara oanvänd och i samma skick som när du tog emot den. Den måste också ligga i originalförpackningen.
Returer
När vi har tagit emot och inspekterat din retur skickar vi ett mejl för att bekräfta att vi mottagit varan. Vi meddelar dig också om returen har godkänts eller avslagits.
Om returen godkänns behandlas återbetalningen och en kreditering görs till ditt kort eller den ursprungliga betalningsmetoden inom några arbetsdagar.
Försenade eller uteblivna återbetalningar
Om du ännu inte har fått din återbetalning, följ gärna dessa steg:
-
Kontrollera ditt bankkonto på nytt.
-
Kontakta ditt kortföretag – ibland kan det ta lite tid innan återbetalningen registreras.
-
Kontakta din bank – det kan finnas en handläggningstid innan återbetalningen syns på kontot.
Om du har gjort allt detta och fortfarande inte fått din återbetalning, vänligen kontakta oss på support@creovia3d.se.
Byten
Vi byter endast produkter om de är defekta eller skadade. Om du behöver byta till samma produkt, kontakta oss via vårt kontaktformulär eller på support@creovia3d.se.
Returfrakt
Kontakta oss på support@creovia3d.se för att registrera en retur. Vi ger dig därefter instruktioner via mejl om vart varan ska skickas.